[ליצירה]
איש יקר, זה נשמע כאילו יש סתירה.
ספתה אוספת איתנו בולים, גולות, מספרת על עצמה ועוד איך, איך היה בקיבוץ, וכו' וכו'...וגם עושה חסדים.
למה החלוקה הזו של פעם והיום? אני בטוחה שאתה משלב בין הדברים, לא יתכן שלא, מי שאוסף טרמפיסטים יודע לשלב הילוכים.
תסביר לי איפה שטעיתי?
שמחה לבקר:)
לילה שלֵו
כּנרת
[ליצירה]
לא התכוונתי
רציתי להעלות על הכתב את השיר הזה שהוא רעיון בוסרי
שעדיין לא הבשיל.
כתבתי בעמוד שלי ולא ורציתי שיעלה לאתר לצפייה.
לצערי לא הצלחתי ולכן אני ממש לא שלם עם השיר.
לכנרת, ניסיתי לתאר תהליך והתפתחות ולכן הדיכוטומיה ברור שבמציאות זה לא כך.
שמח על תגובותייך החכמות והמרעננות
וגם על התגובות האחרות
חג פסח שמח וכשר
[ליצירה]
שמעון ברשותך נגעתי טיפה
ילדייך עזבוך
הלכו לרעות בשדות זרים
לחפש להם זהות
שאולה, קנויה, בדויה
שייכות לקבוצה נבחרת
כת, דת, אחרת
מיוחדת.
ואחרי הכל
יחזרו אלייך
עם תשובה.
יפה הסמנטיקה של יחזרו אלייך עם תשובה.
תמי.
[ליצירה]
כתום היום
יש שקיעה כתומה ולאחריה אפילה ועם בוקר שוב זריחה בכתום.
הארץ אותה הארץ וחשוב שהאדם יישאר אדם.
שהרי מה שחשוב באמת זה היחס שבן האדם למקום
ובן אדם לחברו.
הצבעים צבעי הקשת והברית היא ברית עולמים.
עוד לא אבדה תקוותנו.
[ליצירה]
[ליצירה]
רומנטיקה
איזה יופי של שירה- את ואני והרוח אל מול הים הסוער
נערבב מעט ברוטב רובין הוד ויצא לנו עוד שמאלץ רומנטי ירושלמי-עד הניצחון כיפאק הי.....
[ליצירה]
אושר צרוף
גם אני מזדהה עם הרהורייך לגבי יחסייך עם ילדייך.
מציאת שביל הזהב היא באמת אחד המפתחות,אך גם כבוד רגישות והרבה א ה ב ה.
היטבת לבטא את רחשי הלב של אם ואב.
תודה.