[ליצירה]
בקריאה חוזרת:
רעיון יפה חבל שלא הצלחת להעביר את רמת הקשר בינך ובין הזיכרון הקולקטיבי...יכולת להגיע לרמת דוח שיח ישר איתו אם היית מקבל את תנאי השיחה- משהו חיצוני שפונה אל משהו פנימי ומשהו פנימי שמנסה לפנות אל משהו שחיצוני אם למישהו יש גרסה משלו לנושא אשמח לקרוא אותה...ראיתי פעם בן אדם שניהל שיחה עם אלוהים בצ'ט משהו כזה כמו שזה נשמע...הבחור היה נחמד ו אלוהים פשוט דיבר איתו במושגים שלו על מה שרצה לשמוע...
[ליצירה]
נורא שלא תטעי יש כל מיני גברים ולא מטרתנו לכשף ולותק בתולים כמה שזה נורא שזה קורה אני מאמין שהפנתאון של הפנים האנושים כוללים את שלל ההתנהגויות אשמח לדבר איתך על כל שאלה שתשאלי כדי לא למות נפשית על ידי אנסים שכאלה