[ליצירה]
מסכימה עם קודמיי
התוכן משובב
אך יש לי בעיה קטנה עם החזרתיות הקרובה של המילים :באדמה שבחצר
אני ממליצה להתחיל את הבית האחרון כך:רגליי טובלות בשלוליות שעל הרצפה....
צחית
[ליצירה]
נגה את לקחת אישית תגובה צורנית
אכן לפעמים מתפלחות לי שגיאות כתיב
אך אין זה קשור לתוכן הביקורת
לא ציינתי שנינות כדבר פסול ,להפך
אני לא מוצאת בשיר זה שנינות מלוטשת
הוא נראה לי גיבוב מילים האונס עצמו להתחכם
צר לי אם את לוקחת ביקורת על שיר
כביקורת על היוצר (אין לי דעה עלייך כיוצרת,כיוון שלא ראיתי כמעט יצירות שלך)
אם יש לך הערה ספציפית על שיר משיריי
אשמח לקרוא אותה ואוכל ליצור איתך דו שייח
[ליצירה]
זה העלה לי אסוציאציה
על אמנית עכשוית בשם סיגלית לנדאו
שיצרה ארטיקים בדמות מוכרת הגפרורים הקטנה
(ילדה קטנה ועניה שקפאה בחוץ בלילה)
והסתובבה עם משאית מערבל בטון מנגנת
וחילקה את הארטיקים לעוברים ושבים
שליקקוהו בהנאה
ואף צולמו צילומים של כמה מהארטיקים שנזרקו לריצפה ובהם מתועדת דמות מוכרת הגפרורים הנמסה לאיטה בעוד רגלי ההולכים והשבים עוברים מבלי משים
צחית
[ליצירה]
אוסף טרמפיסטים היקר
אני שמחה שאתה מקבל ביקורת
בפרופורציה
אנסה להסביר יותר למה התכוונתי
למרות שהצלחת ליצור מקצב
לא די בו
אין הצדקה לחזרה המרובה למילה "בתוך"
נראה כאילו בחרת בדרך קלה מדיי ליצירת המבנה והמקצב בו חפת
כשדיברתי על דיוק
קיוויתי שתעביר את תוכן השיר בצורה מעניינת יותר
צחית
[ליצירה]
רחל בתך היקרה
קודם כל אני רוצה להבהיר לך שלא התכוונתי לפגוע בך
התגובה של מיקה
לא מופנת אלייך אישית
זה שיר נוסף
שבא כהשראה
משירך
והוא בפני עצמו
אין לי דבר וחצי דבר נגדך
ההפך הוא הנכון
שירך גירה אותי
ויצר לי השראה לשיר נוסף
צר לי על חוסר ההבנה
מקווה שהבהרתי את עצמי
שלך
צחית-יוצרת מיקה
[ליצירה]
יש משהו מיוחד
בעקשנות שלך
ליצור תרוץ לכתיבת "שירי מהפכה"
בלהט
לאנשים אדישים ושבעי תעמולה
אך יש משהו שמפריע לי
וזה שנראה שאתה משתמש באותו שטאנס של שיר
נראה לי כאילו כבר קראתי את השיר הזה אצלך
(לא כי באמת קראתי,אלא בגלל השימוש החוזר במילים ובמקצב ספציפי)
דרך אגב אני לא יודעת מה יש בשיניים שלך
אבל אצלי בטוח אין עור על השיניים (:
צחית