[ליצירה]
פואטיקה במיטבה
אהבתי מאד את השיר, אהבתי את השם נועם, אהבתי שלא כמו שירי ערש בראשית הציונות היתה בהם פטריוטיות מוגזמת כמו: "למה זה יחרוש בלילה ואותי לא יישן.......אין חריש עמוק בלי נשק" או: "אחד היה טרף שני מת בחרב וזה שנותר את שמך לא זכר". אלה אינם שירי ערש. השיר שלך מזכיר קצת את: "עיפה בובה זהבה" אבל הרבה פואטי ממנו והרבה יותר עמוק. אם מישהו ילחין אותו נועם ודאי תשמח שישירו לה אותו ואולי גם לא תפחד מהחושך.
תן לנו עוד..... בהצלחה יורם
[ליצירה]
זה שיר מקסים שבמקסימים.
במקצב משהו לא מושלם. למשל: "למה תפחדי מהלא נודע" אם היה כתוב: "למה תִראי מהלא נודע: היה נשמע מקצב נעים יותר (לאוזני כמובן )
אבל 'תראי' אינה מילה בשימוש יומיומי או לילדים...
מקסים שבמקסימים השיר והרעיון. יש בו יופי שמתגבר על הכול. ואולי גם לחושך יש פדות.
[ליצירה]
אני ממש נהנית לראות יצירות שמורכבות מיצירות אחרות, זה איכשהו מצליח להכניס קצת מכל אחת מהן לתוך האחת החדשה.
(וזה שאני מכירה ואוהבת את כל השירים שציינת בכלל עזר)
רק לא הבנתי - מה הסיפור עם ה"ורד/מאיר"..
care to explain?
[ליצירה]
מאיר, אינך מפתיע אותי בכשרון הכתיבה שלך, אבל שיריך מפתיעים אותי כל פעם מחדש. זה שיר נפלא !
תמשיך כך אני אמשיך לקרוא להינות ולהגיב.
(הערה: אתה יכול להתעלם ממכתבי האישי שכתבתי לך. בכל אופן הערכתי לשיריך אינה קשורה לבקשתי במכתב אישי זה.)
[ליצירה]
[ליצירה]
מאיר שלום,
מזמן לא קראתי מפרי יצירתך.
פעם הרבית לכתוב, אבל לשיר אהבה רומנטי , רך ועדין, כזה עוד לא זכיתי ממך. מתברר שהחיים משתנים, וככל שמתבגרים נעשים יותר רומנטיים (בניגוד למה שנהוג לחשוב). תבורך ויישר כוח.
בא בימים
[ליצירה]
זה היופי במושג רב תרבותיות או חברת מהגרים, זה יהיה די מרתק לראות לאן הם יסחבו את השירה משום שהתקווה אמורה לבוא מהם(התייאשתי מהדתיים פה באתר, השמרנות אוכלת אצלם כל חלקה טובה..מה חדש..זה ככה כבר אלפי שנה)
בהצלחה בגיוס,שלא תשתה לי שם חשיש עדיף רק ירוק ובשושו.
צנחנים במקרה?
[ליצירה]
הלאה הקפיטליזם קדימה הקומוניזם...
רגע..ניסינו את זה כבר..לא כל כך עבד..צריך כנראה קרם הגנה אולטראסונד נגד השמש הקומניסטית..
דווקא השיטות של הקומוניזם מזכירות לי אמירה של מנחם בגין..
קומונאציזם...
"סטלין אבינו רוסיה אמנו הלוואי והיינו יתומים"
מקפטיליסט דמוקרט מושבע.
[ליצירה]
מכיוון שביקשת כה יפה..הצצתי בשיריך ונפגעתי(אתה לומד בישיבה אז אתה יודע את מהות הביטוי " הציץ ונפגע")
הנושא של השיר חזק מאוד אולם חסר יותר עומק מתוך נבכי נשמתך...ריקוד הרי זה דבר מאוד רוחני עם עמקות...
נושא טוב בחרת..שווה להרחיב עליו(אם אתה רוצה..אין חובה)
מאיר.
[ליצירה]
מגניב..אבל לדעתי חסר עוד בית אחד, הפינאלה, קצת רגש להמונים שימחו דמעה או משהו כזה..בכל מקרה
אהבתי, מזכיר קצת את הכתיבה של יונתן גפן.
סחתיין עליך..
[ליצירה]
שיר נחמד..אבל כדתל"ש אמיתי( ומשוקץ ומתועב בפני הכותבים הנכבדים ומכובדים ומחורפנים של האתר)חסרה התייחסות לעומק של המושג דתל"ש...
זה כבר מזמן חלף מתואר גנאי שמקורו בישיבות ההסדר(סוף שנות ה80 תחילת ה90)ומגיע כבר להגדרות סוציאלות של חברה.
[ליצירה]
איזה יופי...ענית לי על כל שאלות היקום...וכמאמרה של תמי גבאי, " תודה לך"
לא כל כך הבנתי את הסעיף לגבי הסמים, גם גראס?
אין איזה הקלות מריבונו לגבי הדבר הזה?
עשית יופי של עבודה, אבל ערוך אותה שוב, הכנס בשר לזה ואולי(לא מבטיח)אשתכנע במסקנה הסופית שלך.
מצד שני, אתה בטוח שלא היית ב"היי" כשכתבת את זה?