[ליצירה]
למען האמת איני אוהב לקרוא יצירות ארוכות אולם את זו לו לא הייתי קורא לא הייתי יכל לסלוח לעצמי!
כל המילים אשר אכיר לא תספקנה ולא תוכלנה לתאר את התרשמותי.
תודה על כתיבה מענינת וקלסית כאחד.
חיים
[ליצירה]
כתיבה מצויינת ברמה גבוהה. תיאורים מעולים משולבים לכל האורך ונותנים את התחושה שהכל קורה היכן שנמצא המספר.
אולי היה מקום מעט לקצר אבל נהנתי וקראתי בשקיקה
תודה על שחלקת ושיתפת
צ'וקו
[ליצירה]
חיים, אהבתי מאוד את הציור ובמיוחד את הריאליות של הקיר מאחורי .
הצבעים קצת קרים לי באופן אישי הזכיר יותר סתיו משום מה.
תודה על עוד יצירה מבית היוצר שלך
צ'וקו