לצערי בגלל באג מטורף אני לא יכולה לפרסם תחת שמי הקודם "תמי גבאי" שהחולף ל "תמי ממי" (ואז בא הבאג)
בת 30 נשואה וחובקת 2 ילדים קטנים ומתוקים. "דע מי אתה ואז הכל יסתדר מאליו"
[ליצירה]
שתי 'רחל' בשיר אחד - רחל המחכה ליעקב ורחל המעודדת את עקיבא.
מעבר מעניין מ'לא אנוח, לא אשקוט' ו'הן הבטחת' ל'לך אהובי' ו'אחכה לך'. אבל האווירה בשיר שליוה מדי, כבר בתחילתו, בניגוד לתוכן.
נחמד לשמוע ממך, אפילו אם צריך לחכות חדשיים
תודה
[ליצירה]
שבוע טוב!
אין הגאולה תבוא עד שיתייאשו ממנה,צריך לזכור את זה גם בזמן סוף האפילה של הגלות וצריך לזכור שנהיה מיואשים ,כי זו הדרך שאין האור מפציע אלא מתוך החושך של הייאוש
[ליצירה]
אמן - שרק נזכה עוד ועוד...
בהשפעת השיר גם בי צצו געגועים לחברים מהילדות - איזו תקופה קסומה...
מצא חן בעיניי במיוחד הסיום האופטימי, כי בד"כ מסע לעבר מעלה חיוך על השפתיים, גם אם הוא מלווה בעצב וגעגועים...
תודה
[ליצירה]
אתה יודע מה מלחיץ כאן? שבאמת יש מרכזניקים שמדברים בדיוק כך עם הדייטים שלהם...
אם זה לא היה קורע מצחוק ומשעשע עד דמעות זה היה נורא נורא עצוב.
בכל מקרה, בהחלט מייצג את הצד שלו בחשיבה הגברית.
משתבח מדייט לדייט.
תודה לך.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
כמה? כמה כשרון בבן אדם אחד? בסוף יגמרו לי מילות השבח (אל תדאג אני אמציא חדשות)
כייף באמצע העבודה להכנס ולראות תמונה כזו שעושה פשוט כייף.
תודה לך.
[ליצירה]
חיים,ברור שלוקחים ברצינות זו המטרה.
לא מסכימה עם מה שנכתב מכמה סיבות:
1. מי שמצרף מילים גם כשזה לא מתאים זו בעיה.
2. רצון לתגובה זה הדבר הכי טבעי רק צריך לא להתמכר (-:
3. בד"כ האיכותיות באמת שורדות ומקבלות תגובות. וכמו שאמרה לי משהי חכמה אם למישהו יש מלא כניסות לשיר ואף לא תגובה אחת שיבדוק את עצמו ואני אומרת את זה גם לעצמי.
4. וזה הכי בעייני: אם התגובות יהיו יותר ממילה אחת
ומפורטות יותר אנשים ידעו איפה לשפר ולחזק.
5. דנו על זה במלא פורומים והחליטו החלטות בנדון.
תודה לך.
[ליצירה]
מעניין מאוד. ועוד יותר עם הסברך.
יש פה כל מיני דברים לא תואמים כמו משקל וכו'
אך את זה אני אשאיר למביני דבר.
יש פה משהו מיוחד ללא ספק.
תודה לך.