טניה

כעיקרון אין הרבה מה לספר עלי, אני בדרך כלל כותבת כשאני מרגישה רע, בדכאון וזה איך שהוא עוזר לי

אוויר

על תודעה ועל בינה

קישורים שאקח עימי
עולים מעלה