אחח שי... אם יורשה לי להעמיד עצמי לצידך, כחבר, אומר רק כי כבר אין רבים כמונו... אנחנו דור שנעלם... ואתה היטב לתאר רגע של אינטימיות מיוחדת, רגע רומנטי מהסוג של פעם...... לפני שהרגו את הרומנטיקה
[ליצירה]
אחח שי... אם יורשה לי להעמיד עצמי לצידך, כחבר, אומר רק כי כבר אין רבים כמונו... אנחנו דור שנעלם... ואתה היטב לתאר רגע של אינטימיות מיוחדת, רגע רומנטי מהסוג של פעם...... לפני שהרגו את הרומנטיקה
[ליצירה]
יהודיה, זה אחד הראשונים שלך? כי זה ממש לא נראה כך. הכתיבה טובה והנה כמה הצעות עריכה קוסמטיות...
שא בעצבוני עד כמה שתוכל
התוכל?
לא לחינם קפצתי שפתי
הבן את שלא נאמר.
אל תצבע את חליפתך שחור
אל תבַכה על מר גורלי.
פזר את הצללים
שיהיה לי
אור.
על אף שנכתבו שירים רבים על כך, זה מיוחד. יפה לך!
תגובות