אחח שי... אם יורשה לי להעמיד עצמי לצידך, כחבר, אומר רק כי כבר אין רבים כמונו... אנחנו דור שנעלם... ואתה היטב לתאר רגע של אינטימיות מיוחדת, רגע רומנטי מהסוג של פעם...... לפני שהרגו את הרומנטיקה
[ליצירה]
אחח שי... אם יורשה לי להעמיד עצמי לצידך, כחבר, אומר רק כי כבר אין רבים כמונו... אנחנו דור שנעלם... ואתה היטב לתאר רגע של אינטימיות מיוחדת, רגע רומנטי מהסוג של פעם...... לפני שהרגו את הרומנטיקה
[ליצירה]
אוי זה נהדר. אהבתי הכל מלבד המילה "שיקצה" שעושה לי לא טוב משום מה ..:)
הרעיון לא חדש אבל זרימה קולחת , סוגריים במקומם וסיומת לא נדושה מידי.
אחלה.
תגובות