[ליצירה]
התמציתיות - גרמה לי לקרוא שוב ושוב,
מאוד קצר
אבל מאוד אומר הכל...
כנרת - השארת אותי פעם שנייה בערב אחד ללא מילים :-))
תודה לך על יצירה מיוחדת...
[ליצירה]
בחיי שאבתם אותי :))
תודה לכם על ערבול השירה ללא מלים
על מרקם האגדה והסחף
על שורת המחץ ,
ההכירות האישית, והקסם,
ועל השבח שעלינו לשבח למי שאמר
וברא כּנרת עם שיחים, סודות ואהבות :)
ומחר, יצייר הבוקר שמיים חדשים
כּנרת,
מודה ואוהבת :)
[ליצירה]
הלך יקר, כשאתה אומר 'מלכות', האם אתה מתכוון לשכינה, אם כן, הרי ששכינה בין בני זוג , זה לא דבר פשוט ומובן מאליו, ועל זה אף שם הד' נמחק, כידוע,
וראוי גם ראוי הוא לשכון בין בני זוג, כפי ששזרת בשירך את הכמיהה העדינה לשילוב הזה.
והבית היהודי זה הרי היסוד לעם ישראל, לא?
יש בשירך זה חויה רוחנית,
ועל כך תודה.
ברכה לשנה מתוקה.
[ליצירה]
ריח פרדסי אביב
אוסף ציורים ורישומים מאביב נעוריך עולים ומפרים תשוקה
לאהבת האדם באשר הוא אדם, ובעיני זו האצילות בהתגלמותה.
כמו שאהבתי, ועודני
ים של אור ותכלת
כּנרת
[ליצירה]
איזה יופי לגלות את אבא ואמא כמבינים ללב ולנפש.
זה לא מצוי כ"כ.
(נזכרתי שאמא אוהבת לשיר לאח הקטן [והוא אוהב לשמוע:)] את השיר "בואי אמא, שבי איתי עד שאגדל..."
שבוע קסומסום :)
כּנרת
[ליצירה]
חן שירתך הענוגה, ולחנה,
משובבים נשמתי ברכות סוערה.
לו היה זה שירי, הייתי משמיטה את השורה הראשונה
מהבית האחרון.
לטעמי, זה מנמיך את העוצמה החבויה כאן, בחן רב.
אך אין זה שירי, ועם זאת פי אומר שירה - כים.