קטגוריית ציטוט עוד קיימת, כלומר- מה שפרסמו בה לא נמחק, אבל אי אפשר להוסיף נוספים. אני יודעת כי כשנרשמתי לאתר שאלתי על זה את מנחם.
ומגן- חיפשתי בשבילך. את הציטוט אמר ג'ון דריידן. אחלה אתר, "בין המרכאות". ממש מעולה. שוב תודה לאור^-^ שהביאני עד הלום.
[ליצירה]
קטגוריית ציטוט עוד קיימת, כלומר- מה שפרסמו בה לא נמחק, אבל אי אפשר להוסיף נוספים. אני יודעת כי כשנרשמתי לאתר שאלתי על זה את מנחם.
ומגן- חיפשתי בשבילך. את הציטוט אמר ג'ון דריידן. אחלה אתר, "בין המרכאות". ממש מעולה. שוב תודה לאור^-^ שהביאני עד הלום.
[ליצירה]
רן*
א.כן. זה נפסק.
ב.נכון שנשק נועד להרוג את הרע אבל אם תשתמש בו נגד הטוב הוא יהרוג גם אותו. הוא אינו יכול להבדיל. זהו תפקידו של האוחז בו.. [וכבר אמר מישהו"נשק אינו הורג אנשים. אנשים הורגים אנשים] לכן הטוהר שייך באוחז ולא בנאחז..
ג. לגבי הפתיחה הזכרת לי: בהפסקת אוכל-אוכלים.
בהפסקת שתיה-שותים.בהפסקת עישון-מעשנים,ובהפסקת אש? נכון.. יורים..
[ליצירה]
רוצה להגיב אבל מסתבך כי יוצא לי פוליטי ולא רוצה להיכנס לזה..
אז טכנית.. אם מדובר על גוש קטיף נראה לי שמזרח הוא לא הכיוון הנכון לתפילה.. אם כבר צפון או צפון מזרח..
[ליצירה]
הזוי משהו..
וחוצמזה לא יודע מה איתכם אבל אם אני הייתי נתקל בסיטואציה הייתי פשוט מרים אותו.. בטח שלא הייתי מביים משהו כזה. יש גבול למה שאפשר לעשות "בשם האומנות"..
[ליצירה]
הממ
זה לא ביה"כ של שירת הים?! טוב נו,עכשיו תגידי ששירת הים זה הרחבה של נוו"ד.. ניחא.. יש הרבה אמת בדברייך אבל זה לא הכל. למען הדיוק זו הדרך שבה התקשורת משתדלת להציג את המאבק ולצערי אנחנו די מקילים עליהם בעניין..
תגובות