[ליצירה]
אני מניח שזה אכן שיר בדיחה (כתוב בכשרון). אני חושב שזו אכן ביקורת עצמית עם חיוך ממזרי. אם טעיתי, תקו אותי.
כעת תגלה מי אתה, שמסתתר תחת השם קפטן פיקארד.
[ליצירה]
תודה כולם (:
מחול הנשמות - בנוגע לכותרת.. אמממ האמת לא חשבתי על זה.. אבל בציורים שלי בד"כ אני מעדיפה לכתוב פשוט מה שמצוייר, שלא יהיו ספקות..
אבל אממ.. זה בעיקר כי אף פעם לא חשבתי לתת ממש שם לציור שלי.. יש רעיונות?
[ליצירה]
טועים במה, רו?
את רוב המצוות אנחנו מקיימים כמו שצריך... הדבר היחיד שאולי אנחנו "טועים" בו, זה בקשר למדינה וא"י, שכאן באמת יש מחלוקת בין הציבור הדתי לחרדי.
וכיום אין לנו נביאים ושופטים לומר לנו את הדרך הנכונה...