[ליצירה]
איש יקר, זה נשמע כאילו יש סתירה.
ספתה אוספת איתנו בולים, גולות, מספרת על עצמה ועוד איך, איך היה בקיבוץ, וכו' וכו'...וגם עושה חסדים.
למה החלוקה הזו של פעם והיום? אני בטוחה שאתה משלב בין הדברים, לא יתכן שלא, מי שאוסף טרמפיסטים יודע לשלב הילוכים.
תסביר לי איפה שטעיתי?
שמחה לבקר:)
לילה שלֵו
כּנרת
[ליצירה]
לא התכוונתי
רציתי להעלות על הכתב את השיר הזה שהוא רעיון בוסרי
שעדיין לא הבשיל.
כתבתי בעמוד שלי ולא ורציתי שיעלה לאתר לצפייה.
לצערי לא הצלחתי ולכן אני ממש לא שלם עם השיר.
לכנרת, ניסיתי לתאר תהליך והתפתחות ולכן הדיכוטומיה ברור שבמציאות זה לא כך.
שמח על תגובותייך החכמות והמרעננות
וגם על התגובות האחרות
חג פסח שמח וכשר
[ליצירה]
שמעון ברשותך נגעתי טיפה
ילדייך עזבוך
הלכו לרעות בשדות זרים
לחפש להם זהות
שאולה, קנויה, בדויה
שייכות לקבוצה נבחרת
כת, דת, אחרת
מיוחדת.
ואחרי הכל
יחזרו אלייך
עם תשובה.
יפה הסמנטיקה של יחזרו אלייך עם תשובה.
תמי.
[ליצירה]
יסורי איוב וישועה
תאור רגיש יפה וכואב של יסורי החולה והכותב האוהב.
כמובן ההקשר המיידי ליסוריו של ישו באמונה הנוצרית שאמורים להביא מדווה ומזור למאמיניו.
[ליצירה]
מסיבה כמסובב
מסכים שמסיבה ללא סיבה אין בה הרבה משמעות לחיים,אלא מה,לעיתים כדאי ורצוי שניצור מסיבות בחיינו וניצור לשם כך גם סיבות טובות....
אהבתי מאד את משחקי המילים ,הרעיון והסגנון
איך נראה לך השם:חיים המסובב?
[ליצירה]
שסק מוכשר
אני רוצה להגיד שהסיפור הזה אמיתי ויש לי הוכחות לכך.(חבר של השכנה ,אחותו,בעלה עובד במוסד)
ישועות ונחמות שמה לב לכך שלשנינו יש משהו עם שסק.
אני מקווה שלך אין עסק עם השסק הפרטי שלי, שמקדים להבשיל ופירותיו משובחים ומתוקים.
בכל אופן נהניתי הנאה רבה מיצירתך ומפרייה.
שם השיר שלי הוא:שסק מוכשר.
[ליצירה]
ואף על פי
שיתמהמה.
נוצרים- המשיח שלהם מת לשחק.
חבדניקים-משחקים במשחק האוטו טו......
והוא לא בא, הוא גם לא מטלפן....
ישעיהו הנביא האחרון אומר: לא משחקים במשחקי הימורים אלא במשחק העולם הזה.
השיר והרעיון יפים. אולי הייתי מוותר על כמה חזרות,
למשל על השולחן.