[ליצירה]
מוזר שנפלתי בשיטוט החסר כיוון דוקא כאן. מדובר על "ממזר פרחים" שהיה כאן באתר? אני מבין שאתה מדבר על האירוע המצער שאיתו.
גם אני פתאם תהיתי על תמונה מאחד ממפגשי צורה, על פניו, על כך שהוא כבר לא פה.
וואלה, ואפילו מאיר פרידמן חזר. אהלן מאיר!
[ליצירה]
כנרת בראש ובראשונה אני מבקש להתנצל בפנייך אודה ולא אבוש ניסתי לגרור אותך לתגרה קלה שכן קנאת יוצרים תרבה חוכמה אך את לא נפלת בפח השפל של בור הקנאה והכבוד העצמי אלא בדיוק להפך התעלת אל מעבר לעלבון האישי הצורם ובכך הוכחת גדלות נפש נדירה הנחבאת לה בין נקיקי נפש עדינה
לעומת זאת הדס
הוכחת פה שמעבר לבורות ההסטורית המשעשעת ישנה אמת עמוקה בביטוי היידישאי המפורסם
לונינקה ייד אזויצ קלנג רויסט (כמובן שכל זאת נהגה בדיאלקט גליציאנרי עסיסי) ופירושו בעברית מדוברת:לכל פוזל עמוד טלגרף משלו
(כמובן שהתרגום הוא חופשי )
[ליצירה]
שוב ערוגה מצליחה ברגישות יתר לשים את האצבע על מה שבאמת משנה
"רענן טל ג'נין על שפתיו"
שורה נפלאה בתוך יצירה מצויינת
זוהי שירה שנראה כאילו נכתבה מהצד האחר
באמת נפלא
:)
[ליצירה]
אומר לך את האמת חביבתי אני מודע לכך שלעיתים התייחסותי היא מעט נוקשה
אבל הסיבה לכך היא הניתוח השטחי של מרבית המבקרים במידה ויש לך הערה כלשהי שמתייחסת לרובד היותר מורכב שבשירי
איך אומרים "איי וויל בי דלייטד" להקשיב ואף לשפר
קפיש?
[ליצירה]
לנוני החביבה
להבא כשאת מבקשת לבקר יצירה בכלל
ואת יצירותי בפרט
בואי נסכם שקודם כל תעשי את זה בלי שגיאות כתיב
ואחר כך את יכולה גם לנסות ולבקש יפה שנסביר לך קצת על שירה וקצת על גאונות
ורק אחר כך אולי נרשה לך להעריץ אותי
[ליצירה]
תסלחו לי שאני הורס את חגיגת הקיטש הדביקה הזאת
אבל אם כבר בפירושי שירים עסקינן
הייתי רוצה לכוון לרגע את הזרקור לכמה בעיות פונטיות בשיר הנ"ל
קודם כל צירה באות דגושה זוהי אבילות
מעבר לכך משקל המילים בבית השני נוגד את החיתוך המתבקש בין הלשון והחיך
ומעל לכל הנדושות הבלתי נסבלת ברמת התוכן
נותנים לנו כאן יצירה עבשה ומעופשת
אז שכוכב אחד יעז להגיד יא!!!!!!!!!עז
שלכם באהבת אין קץ
בוביס:)