ופתאום זאת שוב אני במראה...
מאושרת ושמחה
אמיתית וכנה...
הטוב מגיע עדי
ויודעת אני כי כדאי...
פותחת את הקונכי'ה
מנסה להראות מה מרגישה.
מתרגשת מתעוררת
ומהססת....
זאת דמות נכונה?
לא אשלי'ה?
[ליצירה]
ביקורת עצמית גבוהה ואי בקשת עזרה
הם הדברים הראשונים שחשבתי עלי'הם באי היכולת להיטיב עם עצמנו.
התפילה שלך נוגעת ללב ואני מצטרפת א-לי'ה...
כתוב מקסים בדיוק כפי שצריך...