[ליצירה]
עכשיו קראתי את השיר מחדש והוא השתנה לי לגמרי..
למרות שזה היופי בשיר לדעתי שכל אחד יכול לקחת אותו למקום שמתאים\נראה לו...
בכ"א זכתה אותה מישהי שיש לה חברה כמוך
[ליצירה]
יפה, משאיר אותי קצת בסקרנות.
הגשם נתפס כמשהו חושף בפן החיים שבו?
והאוויר החונק דווקא טוב?
וההליכה נעימה? למקומות א-ליהם הגשם עוד לא הגיע?
הרבה שא-לות בלי תשובה...
שיר טוב מעורר מחשבה!
חורף טוב..:)
תגובות