[ליצירה]
אה, ואיבן, הוא לא הקול היחיד, כי יש גם אותך, ואת מאיר פרידמן, ועוד כמה אני מניח.
וכל שאר האנשים שמיצגים את דעת הרוב -
ה"רוב" נוצר מאנשים שאומרים את מה שהם חושבים, לא?
אז ירושלמי הוא בין הבודדים שחושבים אחרת, אבל כולנו כאן אומרים מה שאנחנו חושבים.
[ליצירה]
136 - אולי, אי אפשר לדעת עם האישורים ..
בשל היות ה 150 כה רחוק
חשתי צורך את תגובתי לדחוק
כדי שיזכה מ. זר - פרחים
(אם המשורר הנכבד סוף סוף יסכים)
לתגובה מעוגלת מספר
כי יש צדק, בסופו של דבר.
(על החריזה הגרועה תאלצו לסלוח
כי באמת שאני מותש ואין לי כוח
לאמץ את מוחי היגע
בנסיונות למצוע חרוז לא-צולע)
וכאן מגיע סיפורי המרגש
(לא ממש, אבל זה מה יש)
ובו יסופר בקצרה
איך הכרתי את אתר צורה.
יום אחד, בשוטטי ברשת
צדה את עיני הודעה נרגשת:
"הכנסו חברים, וצחקו להנאתכם,
שרשור קרוע מזה לא ראיתם מימיכם"
התפתיתי ולחצתי על הקישור
ומצאתי את עצמי בזה השרשור
וכך, בזכותם של כמה מופרעי-חרוזים
הגעתי לזה האתר המקסים
וזה המקום שנראה לי מתאים
להודות בו לשני המשוררים הקרועים
אז מר עמירם, וכן מר פרחים
על זאת ממני תזכו לשבחים
ואין הרבה מילים שמתחרזות עם תודה,
אז זהו.
(אם תרצו.. אין זו אגדה...)
[ליצירה]
דיק, הוא מתכוון למהפכה קומוניסטית... לא ראית את הפגנות הענק?..
ושמואל -
א. לא ממש הבנתי איך ההגדרה העצמית של הפלשתינים או זריקת עשרות אלפי יהודים לרחוב יכולה לסייע בכך. הרי הלאומנות היא האויב הגדול של הקומוניזם, אז אתה אמור להלחם נגד הגדרות עצמיות של עמים, לא?
ב. המהפכות שלך, בהנחה הבלתי הגיונית שהן יעזרו למישהו, לא מצדיקות בשום אופן את העוולות שנעשות כיום ליהודי גוש קטיף.
ג. אם כל מה שכתבתי נכון - נובע מכך - כל מה שאתה כתבת על הפקעות וכיבוש, - לא נכון. ולכן ההתנתקות איננה מוסרית. הפעם היחידה שבה נעשו הפקעות ברצועה היא במהלך ההתנתקות, שבה הופקעו נכסי המתיישבים, ואף ללא פיצוי הולם.
אתה לא חושב שזה הזמן לחזור בך מהכינוי "פשיסטים" שהדבקת לימין, שאף אתה מודה שלא עשה דבר בלתי מוסרי?