[ליצירה]
בעיה בהתאמה בין זכר ונקבה - הרגשות זה נקבה ולכן צ"ל "להביען".
התחביר מתפתל נורא בשביל החריזה, וברוב המקרים זה בא על חשבון ההבנה של הטקסט. קשה לפענח.
[ליצירה]
אהבתי את ה'מלא בקביעות' - באופן קבוע, ומלא במוסכמות. מצאה חן בעיני הנימה הצינית (אלא אם כן אני מפספסת לגמרי...). ואם במעבר הצבעים התכוונת להדגיש את הספק על ספק - שתדעי שזה נראה טוב...
מצא חן בעיני.
[ליצירה]
קצת קשה לי להסכים עם זה. יש אנשים שכותבים בלי מאמץ, השקעה או התחשבות בקוראים שלהם; אניחושבת שמי שצריך להודות לו אלה דווקא הקוראים והמגיבים, שעשו מאמץ וקראו (או שרדו, מה שתרצי) יצירה (באין סיווג אחר) עד הסוף.
תגובות