[ליצירה]
זה כבר נעשה.
ובאמת, נו, לא יפה ככה בהמלצות העורכים. זה לא מכובד. וגם לא יפה לירוק לבאר וכו', ולא יודעת מה קרה, ולא אכפת לי, אבל, נו, יאללה. וזאת לא יצירה רעה. ומהכותרת, אסף, כבר חשבתי שאתה אומר שעם כאלה יצירות אתה לא רוצה להיות עורך, ולא הבנתי מה הבעיה.
שתהיו לי בריאים.
[ליצירה]
..
סיפור טוב. גם ההוא המקורי, אבל גם זה.
אני חושבת שסוערה ממש קלעה כשאמרה - עגמומיות רגועה. זאת בדיוק ההרגשה מנקודת המבט של תמר. נו, אז זה הלך. והוא היה רע אליי. וגם הוא יילך אל הכתם. עגמומיות רגועה, מחוסרת ציניות. הולכת עם עצמה.
אגביוּת כזאת.
שבוע טוב.
[ליצירה]
[ליצירה]
אה,
א. הרעיון מעולה.
ב. אני, אישית, נזקקתי לתגובות בשביל להבין מה.
ג. זה רעיון מעולה לפרויקט: כל אחת תצלם את בית הכנסת שלה מ'הצד השני'. זה יכול לצאת ממש מעולה.
[ליצירה]
אמממ....
ברוקלין זה יותר רחוק. אבל- כשחושבים על זה, אולי אפשר לשים את בני-ברק במקום בנימינה.
לאס-וגאס זה ביטוי, בדיוק כמו בן-דודי. לכן נחשב כמילה אחת, מובן?
רן, זה מילה אחת. אין שום סיבה שזה יהיה 2. וזהו. נקודה.
[ליצירה]
הממממ.
לא זה ולא זה.
מוות על קידוש השם? זה דבר שכולנו מייחלים לו, לא? שאם כבר, אז למות על קידוש השם. זה דבר גדול. [כמובן שגם לחיות על קידוש השם. אבל... סיום יפה.]
[ליצירה]
אה...
הדס כותבת תגובה שנראית לחלוטין לא קשורה ליצירה. ואני אומרת: מה?
בכל אופן: מסכימה עם הרעיון, הכתיבה טובה, עדיף להקפיד על המראה החיצוני - זה משפר את הרמה. רווחים אחרי פסיקים.
והעניין של המרכוז, גם קצת מפריע.
אבל שיר טוב. שכחת להוסיף את העניין של שלושת הפלאפונים. לפחות. שיש למשפחה ענייה ממוצעת. ויש שיאמרו - טלויזיה זה מוצר הכרחי. עם כל הערוצים. ענייה שכמותי. יש לי רק שניים.
תגובות