לבדו היה ניצב
אל מול הרוחות
בלב ים,
כספינה שתשוב.
כמו חייל בשדה קרב
שנלחם בכוחות
ונדם,
והלך לבלי שוב
כי נלחם, אך לשווא
אל מול המשחות.
נעלם,
ואולי עוד ישוב.
אולי בן, אולי אב,
נשכלו משפחות.
אהבתיך,
חצ'קוני האהוב.
hp hp במה אברכך???
(אין למשפט שום קשר להמשך , אבל אני אוהב את הפתיחה הזאת!)
טוב, א.נחמד שאת מעריכה את האויב כל כך-
מי שמכבד את האויב יודע להיזהר ממנו!
ב. עברתי דרך ארוכה כדי לכתוב את זה אז עדיף שאני ינסח את זה טוב!!
נשמה טהורה שירדה על רו מאז שהיא הגיעה לאתר,
נגעת ללבי!
(הפעם בכנות גדולה יותר)
נגעת ללבי!
רק בגלל שאת כזאת נשמה (טהורה,+-) זאת לא סיבה שאנשים לא יגיבו לך ליצירות!
ובכלל איזה חסך נפשי עמוק יכול להיגרם לך מגסות הרוח של האנשים פה בצורה???
למה??? (דרמתיות, דרמתיות- לעזאזל אני נשמע כמו לוקהרט...) למה????????
בני העוולה האלה חושבים שאם את מפרסמת יצירה הם יכולים לא להגיב ?
רק בגלל שלא כתוב באף מקום שצריך להגיב - זה לא אומר שלא צריך!
מה אין לנו רגשות???
מה את לא בן אדם לפחות כמוהם??? (אז מה אם את רזה, גם אני שוקל לפעמים חצי מאנשים, זה לא אומר שאנחנו שווים חצי!!!! אף על פי שאני חייב להודות שמתמטית זה ככה...)
נ. ט. אני מברך אותך שסוף סוף קמה פה מישהי, ועמדה על המגיע לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(נ.ב. אל תשכחי שאנחנו שומרים נגיעה, אז בלי מכות!!!!)
[ליצירה]
זהו הגעת!
hp hp במה אברכך???
(אין למשפט שום קשר להמשך , אבל אני אוהב את הפתיחה הזאת!)
טוב, א.נחמד שאת מעריכה את האויב כל כך-
מי שמכבד את האויב יודע להיזהר ממנו!
ב. עברתי דרך ארוכה כדי לכתוב את זה אז עדיף שאני ינסח את זה טוב!!
נשמה טהורה שירדה על רו מאז שהיא הגיעה לאתר,
נגעת ללבי!
(הפעם בכנות גדולה יותר)
נגעת ללבי!
רק בגלל שאת כזאת נשמה (טהורה,+-) זאת לא סיבה שאנשים לא יגיבו לך ליצירות!
ובכלל איזה חסך נפשי עמוק יכול להיגרם לך מגסות הרוח של האנשים פה בצורה???
למה??? (דרמתיות, דרמתיות- לעזאזל אני נשמע כמו לוקהרט...) למה????????
בני העוולה האלה חושבים שאם את מפרסמת יצירה הם יכולים לא להגיב ?
רק בגלל שלא כתוב באף מקום שצריך להגיב - זה לא אומר שלא צריך!
מה אין לנו רגשות???
מה את לא בן אדם לפחות כמוהם??? (אז מה אם את רזה, גם אני שוקל לפעמים חצי מאנשים, זה לא אומר שאנחנו שווים חצי!!!! אף על פי שאני חייב להודות שמתמטית זה ככה...)
נ. ט. אני מברך אותך שסוף סוף קמה פה מישהי, ועמדה על המגיע לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(נ.ב. אל תשכחי שאנחנו שומרים נגיעה, אז בלי מכות!!!!)
[ליצירה]
וואו..
התחברתי מאד.. כבת לחובש מתנדב במד"א ואיש הצלה, היה לי קל לזרום עם הסיפור בלי "להתקע" עם המושגים הלא ברורים שכן כבר הכרתי את רובם.
מדהים.
חזק.
נפלא...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
חחחחח חמוד
מה, לך אין ש"ב לפסח? כיף לך....
אצלנו בכיתה מנסים לשכנע את המורים לא לתת ש"ב, מצביעים עלי ואומרים "היא לא כותבת בחול המועד" (אני היחידה בכיתה)...
דווקא מצות זה טעים!
וחוצמזה יש קניידלאך, זה די מכפר על הכל - לא?
[ליצירה]
נבנה מזבלה חדשה
הצעה להימנון חדש של לוחמי הגרוטאות (לא הגטאות, הגרוטאות!)
נבנה מזבלה חדשה;
שמש של סרחון וזבל,
מעל גבעותיה תִזְרָחַה.
פזמון: כל הומלסים יושבי חיריה,
יצברו אוסף משותף כאן בזבל.
יד בפח,
יוציאו פרי אדמתה.
יפסעו על דרכיה;
יריחו בה,
רוח מסריחה.
מכל אזרח ואזרח,
נאסוף זבל;
הר הרקב והזבובים,
יתפח.
גבינה מעופשת ולחם ישן;
מהרי הצפון ועד אילת.
פזמון: כל הומלסים יושבי חיריה,
יצברו אוסף משותף כאן בזבל.
יד בפח,
יוציאו פרי אדמתה.
יפסעו על דרכיה;
יריחו בה,
רוח מסריחה.
נחפור מערות בחיריה;
יד הפועלים,
נושיט לשאריות.
נשתלב במשפחת עמי המזרח - התיכון.
בנתחי העוף והבקר,
נשביע רעבוננו.
נקים מזבלה,
של חיי השובע.
(פעמיים)
פזמון: כל הומלסים יושבי חיריה,
יצברו אוסף משותף כאן בזבל.
יד בפח,
יוציאו פרי אדמתה.
יפסעו על דרכיה;
יריחו בה,
רוח מסריחה..
תגובות