הציור הזה משיג את מה שהוא אמור להשיג - אין מי שלא יזהה בו את אורנג-האוטן (חחח, כללי ה' היידוע ביישום לשפות המלאיות) שצולם בשבתו מול המצלמה...
אהבתי!
בנימין
[ליצירה]
הרעיון נחמד, אבל אולי זה קצת משעמם... אולי היה מקום לצלם מקום צבעוני יותר כך שהעשב יהיה רק רקע, למשל עם מעט פרחים, חיה מציצה, או משהו כזה.. (:
[ליצירה]
.
שרה - כמו שכתב החזן הנודד, אם אני לא טועה, הוא יכול לפרסם את היירות שלו גם במקום אחר.
יש פה מקום לתגובות - וזכותנו להגיב. הוא יודע שהקהל ב"צורה" הוא לא הקהל שלו, אבל הוא מתעקש להמשיך. אותו דבר קורה לי באתר אחרשאני נמצאת בו - אתר עם חבר'ה דתיים ימניים, שם הוא מפרסם את השירים שלו למרות שזה לא אתר שירה ואנחנו שוקלים גם למחוק את השירים שלו משם. הוא יודע שהוא נתקל רק בתגובות עוינות ואפחד לא שם על השירים שלו, אבל הוא מתעקש להמשיך. בעיה שלו - שישא בתוצאות.
ואני מצטטת מהשירשור שקישרת אותי אליו: "מצטער, פשוט קשה לי לראות אנשים שמשבחים את עצמם, ביחוד כל עוד לפני כן אין אחרים שדברו בשבחם."
[ליצירה]
[ליצירה]
וואו..
התחברתי מאד.. כבת לחובש מתנדב במד"א ואיש הצלה, היה לי קל לזרום עם הסיפור בלי "להתקע" עם המושגים הלא ברורים שכן כבר הכרתי את רובם.
מדהים.
חזק.
נפלא...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
תגובות