צריך לפתוח פתחים לאיוורור
בנפש הקודחת
חלון אל טוהר השמים המכוכבים
לתת לכל המחשבות לשקוע
לתת לסיבוכים להפרם כמו מעצמם
להתרוקן.
אולי הרוח תלטף אותנו
באויר הקר הנוגע
אולי נהיה יחד ונשמח
ונִשַלֵו
[ליצירה]
מקסים
וכל כך אמיתי. כל כך חסרו לי שירי אמהות כאן באתר הצעיר הזה, שירים שיבטאו את החוויה החזקה הזאת ויגידו אותה בשבילי... תודה.
את מזכירה לי בשירים האלה את חוה פנחס כהן, ובמיוחד את השיר "תפילה לאם" - אם את לא מכירה - מומלץ!
[ליצירה]
.
הייתי חייבת להוסיף שזה מצטרף לי עם זלדה:
ואיקץ והנה הבית מואר
ואין איש אתי בבית
ועצב כזה
וצער.
והלא שמחת השמש דבר יום ביומו
והלא הר
והלא אש.
הוי
היופי נתקע כמו סכין בלב.
תגובות