שחף - להגיד ת'אמת? זה ירח...
הבעיה היא שבצילום הצקורי היו עליו קצת עננים וחשבתי להוסיף את זה בפוטושופ אחרי הסריקה, אבל גם ככה הסריקה יצאה בהירה קצת יותר מהמקור, אז זה כבר לא נראה לילה ממילא....
אבל גמני אהבתי את הסינוור (:
והתשובה שלי לשחף עונה גם על השאלה של חובב (:
זה היה לילה במקור :(
והירח היה מכוסה קצת עננים...
אולי מתישהו אני אסרוק את הצילום המקורי ואשים, שתוכלו להשוות (אהמ.. לא כדאי).
הביצוע.
בכוונה בחרת צבעים כחולים בלבד לשמיים?
עם שמש כזאת חסר קצת צהובים וכתומים לציור, המקור נראה קצת מוזר בתוך כל הים הכחול הזה. השמיים נראים קצת לא מציאותיים.
ואולי זה מה שרצית.
שמחתי לראות עוד ציור יפה שלך...
ממש ממש ממש מקסים!!!!! ההילה מסביב לירח נראית כל כך מושלמת!!!!!
היה ממש כיף לראות עוד ציור שלך.
חובב- אני לא רואה בעיה במקור. חבל לנסות למצוא בכוח ביקורת.
אני דווקא ראיתי מיד שזה לילה. עם כזה ירח אין פלא שזה לילה בהיר.
[ליצירה]
לא נכנסתי לקישור ולא אביע את דעתי על הרעיון עצמו של היצירה, אלא על הביצוע:
אם כבר מבצעים, לפחות שיהיה איכותי. לא לכתוב את הכיתוב בצורה כזו - ביד, בצייר, אלא בצורה יותר אומנותית וברורה - באמצעות תיבת טקסט או באמצעות כתב יד אמיתי סרוק.
נוסף לכך, צריך גם לדעת לשים את הטקסט במקום הנכון - לא "לזרוק" אותו בצורה עקומה במקום לא ברור בתמונה.
למשל ה"במבי שלג" נראה כמו ניסיון למרכז את הכתב, אבל עם סטייה שמאלה. זה נראה "לא כאן ולא שם" - אם כבר מרכוז אז עד הסוף, ואם סטיה - אז נראה לי שבתור שורה ראשונה בטקסט בעברית עדיף ליישר/לסטות לצד ימין.
אני בד"כ לא נוהגת להעביר ביקורת ובטח לא בצורה כזו חריפה, אבל הפעם זה מאד הפריע לי.
בהצלחה בפעם הבאה (:
[ליצירה]
הכתיבה נהדרת, גם בלי להבין על מה מדובר..
אבל את הפואנטה (כלומר - האם זה משל, או מבוסס על סיפור, והאם המספר הוא אלוקים או השטן או משהו אחר..) קצת פחות הבנתי..
איכשהו מהסיפורים שלך אפשר להנות גם בלי להבין, אבל אני לא היחידה כאן.. אז נשמח לקבל הסבר (:
תגובות