על הכתיבה תיאור נפלא של רגשות מתערבבים, מסתחררים ומשתנים שסופם בכתיבה. לקרוא כדי לדעת שיש וכדי להתגעגע כשאין.. ואז, אחרי ששומעים מאיפה היא שואבת את כל זה, ללכת ולקרוא את שאר הדברים שכתבה אוריה. מי המליץ?
ליריקה משובחת קצר וקולע, מכל הזכרונות דווקא נשארה השתיקה, שיר חרוז ומשובח מי המליץ?
שיר פשוט וכנה, שמנסה לענות על שאלה שמרחפת סביבנו בכל השבוע הזה- מיום השואה ועד יום הזכרון. ובכלל. מי המליץ?
אנטנה שקלטתי את שידוריה. תודה על השיר אמילי מי המליץ?
לא למורים בלבד רוצה להמליץ בחום על היוצר השקט הזה, שכותב במידה מדוייקת של חן, הומור, שנינות וציניות. לקרוא כדי לזכור איך גם אנחנו היינו פעם-פעמיים 'דביר', ואיך בקלות הופכים רבים ל'רב תנעמי'. מי המליץ?
בציר 2003 בחרתי את היצירה הזאת כי לא יכולתי להתאפק מהמשחק מילים המטופש. אבל כל יצירה אחרת של יאיר מעבירה את העניין- ראיה אחרת, עברית אחרת, ושירים מופלאים. מי המליץ?
שיר מעניין ועשיר נטשתי חיבוק קדרותך" -יען נטשת משהו יציב אך קודר עליתי לאדמת החיים -ו - המוות (הוא מופרד) -יען עלית למקום שבו משמשים קדרות ושמחה וחיים זה בזה. הקדרות כה היכתה בנושא השיר עד כי לא טרח לשלוח מבט אל הדוברת. ואולם -בבית השני מתגלה כי נשוא השיר הוא נאמן לאין ערוך, יציב קודר אך נאמן: "תעמוד לצד כסאי הריק " הוא לא ישוב לסדר היום: "לא תביט, לא תשמע, לא תשפוט". אזי הדוברת רואה כל זאת ומחליטה לשוב בחזרה. שם השיר -אביב, אולי קצת לא נראה במבט ראשון.אך לדעתי נראה כי הדוברת ביקשה קצת אביב לנפשה. אותו אביב השורר מעל פני האדמה. השיר מזכיר לי מעט את סיפורה של "אצבעונית" שאותה ניסו להשיא לחולד השוכן בעמקי האדמה, והיא סירבה לקבל את דין הקדרות השוררת מתחת לאדמה ולא השלימה עם ה"שידוך" הזה. מי המליץ?
קר- לי- נט. כי מוכרחים להמשיך לנגן- ולפעמים צריך להתחיל... סיפור קצר, נוגע, חכם, רגיש, וחמוד. (כל מה שמבקשים מסיפור.) (ותודה לסתיו על ההברקה.) מי המליץ?
מיקרוקוסמוס בעולם בו קודש וחול משמשים בערבוביא, משתקפת ב"שניים אוחזין" הדילמה האנושית כבעין מיקרוסקופ רגיש במיוחד - קריעות המתלבטת בין לחנים למלל, תלויה בין שמיים וארץ. אולי גולת הכותרת בשיר היא הפקעת 'שניים אוחזין' מההקשר התלמודי - משפטי שלו, לטובת לב העניין - ליבה של תאיר ארץ. שיר כמו דימדומי שבת. מי המליץ?
המשפט האחרון בימים אלה של אולימפיאדה. תמיד שמח לקרוא פה יצירות מסוג זה. מי המליץ?
מרגש, "אנחנו יצורים מקווים - זה חזק מאיתנו" - שורה שמאגדת יתקווה ועצב ורחמים ואהבה במשפט אחד
[ליצירה]כתבת יפה
[ליצירה]תודה לך על המילים. הן הופיעו לי בדיוק בזמן
[ליצירה]!אהבתי ממש! קולח, רענן ומעניין
[ליצירה]היו ואחרי רגע כאילו לא היו מעולם. הוויה וזיכרון שמתקהים עם הזמן ולא נותר דבר מלבד הגעגוע.
חייה היום כאילו לא חיית אתמול וכאילו לא תספיק לחיות את המחר.
[ליצירה]כתיבה יפה.
[ליצירה]אהבנתי
[ליצירה]עליך לבטוח רק בהשגחה העליונה.
[ליצירה]מהמם
אולי קצת בור מבחינתי
על מזה?
[ליצירה]כל כך, כל כך טוב
[ליצירה]מרגש מאוד. שולח לך אנרגיות טובות וחיבוקים
[ליצירה]כל כך מתחבר לזה.
[ליצירה]




