לעוף נגד כיוון הגעגועים הערב יום הולדת לצורה (בת ארבע, הילדה). אז צריך להמליץ על שיר שמדבר על המתח המופלא הזה, בין ערגה להתכנסות, שממנו אנו צומחים כיוצרים, כאוהבים, כאנשים- במעגל אינסופי של אורות וצללים ומה שביניהם. ובהזדמנות הזו גם להריע לערוגה היקרה, על כל מה שהיא נותנת לאתר. אוהבים אותך. מי המליץ?
מלא באהבה שיר אהבה לאמא של כולנו, עטור בפנינים ובזהב אהבה טהור מזכיר מעט סגנון יידישאי,משל פעם וזה אולי קסמו. מי המליץ?
מאותה הסיבה שיודעים כשאוהבים - שיר אהבה שיר אהבה טוב לא חייב להיות עמוס במילים נשגבות, ברעיונות מפליאים, בניצוצות ובחריזה ימי-ביניימית. שיר אהבה טוב הוא זה שלעיתים מותיר אותך עם חיוך קטן על השפתיים, עם שמחה קטנה שאינך יודע תמיד את פשרה, עם תובנה שאינה דווקא עמוקה מיני ים, אלא עשויה להיות פשוטה כל כך, שאתה תמה איך אתה לא חשבת עליה קודם. לפעמים רק קריאתו של שיר פשוט גורמת לך להיזכר בדברים הנפלאים, הקטנים האלה בחיים. ההנאות הפשוטות של ההוויה הקיומית. מי המליץ?
'בשל המסר העמוק---' ויותר מכך, ההומור, השנינות, ההתמודדות עם מצוקות פרנסה בצורה יפה... ולכבוד הזיכרון. מי המליץ?
מה שקורה אחרי. עוד לא החלטתי אם זאת סאטירה או הגיג פילוסופי, אולי זה שניהם יחד. כאן, ובכל יצירותיו שלומי מצייר תיאורים, כך שזה תמיד סיפור אמיתי. מי המליץ?
מזל טוב! ולא ממידת החנופה היא אלא שהשיר משקף את מפלס האלכוהול שיש אומרים שהנדבק בו חוץ ממסריח- גם הופך יצירתי. לכן היזהרו! ייתכן שתתיקלו ב- משחקי מילים, משפטים ארוכים, רחמים עצמיים ורצון בסימפטיה (או לחילופין חוסר סימפטיה). כל המציץ- הרויח (או נפגע) מי המליץ?
2 סנטימטר עוד נקי... והמבין יבין. מי המליץ?
למרות שעוד לא ממש.. היצירות של "עברי" הולכות על קווים דקים, משרטטות חיים בין לבין ולקראת וכמעט, ותשובה וזדונות שנהפכים לזדונות חמורים עוד יותר-- ברגישות ובנחישות, כך אמרה ההוראה לפני שהתחיל לכתוב. מי המליץ?
מרגש, "אנחנו יצורים מקווים - זה חזק מאיתנו" - שורה שמאגדת יתקווה ועצב ורחמים ואהבה במשפט אחד
[ליצירה]כתבת יפה
[ליצירה]תודה לך על המילים. הן הופיעו לי בדיוק בזמן
[ליצירה]!אהבתי ממש! קולח, רענן ומעניין
[ליצירה]היו ואחרי רגע כאילו לא היו מעולם. הוויה וזיכרון שמתקהים עם הזמן ולא נותר דבר מלבד הגעגוע.
חייה היום כאילו לא חיית אתמול וכאילו לא תספיק לחיות את המחר.
[ליצירה]כתיבה יפה.
[ליצירה]אהבנתי
[ליצירה]עליך לבטוח רק בהשגחה העליונה.
[ליצירה]מהמם
אולי קצת בור מבחינתי
על מזה?
[ליצירה]כל כך, כל כך טוב
[ליצירה]מרגש מאוד. שולח לך אנרגיות טובות וחיבוקים
[ליצירה]כל כך מתחבר לזה.
[ליצירה]




