למרות שעוד לא ממש.. היצירות של "עברי" הולכות על קווים דקים, משרטטות חיים בין לבין ולקראת וכמעט, ותשובה וזדונות שנהפכים לזדונות חמורים עוד יותר-- ברגישות ובנחישות, כך אמרה ההוראה לפני שהתחיל לכתוב. מי המליץ?
ככה או הנרי היה כותב היום לרסיס שמור מקום של כבוד בחלון הראווה של צורה. הוא דוגמא ליוצר שלא מסתפק בהנפקת רעיונות, אלא גם מביאם לידי שלמות; כורה יהלומים היודע ללטשם. אני מניח שזקני העדה כבר דשו ביצירותיו עד לעמקי בין-שורותיהן, לכן ההמלצה מיועדת בעיקר להורות נבוכים - ליוצרים החדשים ולמבקרים. מי המליץ?
מהבויידעם אתם רואים את הסוף? מריחים אותו, יכולים לגעת בסוף דעתו של הכותב? "השירים משאירים סימנים שחלק מאיתנו יקראו מחרתיים". דרכו הנפלאה של-- שלו. מי המליץ?
את השיר שאני אוהב כבר לא משדרים. סומסום לוקחת סיפור מוכר לחובבי המיתולוגיה ומנגנת בו פלאים. מי המליץ?
כי הגיע הזמן להמליץ על הסיפור הזה קטונתי מלפרש. הסיפור הזה מדהים מכל הבחינות, כל משפט לכשעצמו, והמשמעות של כולם יחד. צריך לקרוא טוב טוב, יותר מפעם אחת, ולנסות להבין מי הם דחילו ורחימו. בהצלחה. מי המליץ?
לקחת את הצחוק ברצינות ההפניה היא ליצירה פולינדרומית ספציפית, אבל אתם מוזמנים לפנק את עצמכם בקפיצה לדף יוצר מלא במשחקי מילים שוחקות. מי המליץ?
עם קריאה ראשונה וכך כתוב לי "אנא כתוב מספר מילים מדוע בחרת ביצירה זו". אינני מוצא אותן. מי המליץ?
לפזר את מסך הערפל היה צריך לא מעט גאווה לכתוב, ואומץ לפרסם את השיר הזה כאן (ובכלל, את מכלול היצירות המובאות). גם אם מבחינה 'שירית' השיר הזה לא מושלם, הוא מוצלח מאד בעיני, ולו רק בגלל הכנות העומדת בבסיסו, ורוח החיים הרבה הנושבת ממנו. מי המליץ?
צבע הדם של אפללו זה חד, חזק וצווח עד לב השמים. בתור אחת שבילתה כמה שנים בין מוסדות "הדם הכחול" אני יכולה להעיד כמה שזה נכון, כל כך נכון. מי שעוד לא מכיר את יוסף עוזר מוזמן להכיר אחד מן המשוררים הדתיים המרתקים כיום בארץ. (גירסא נוספת של השיר ב"גזענות חרדית". מי המליץ?
מרגש, "אנחנו יצורים מקווים - זה חזק מאיתנו" - שורה שמאגדת יתקווה ועצב ורחמים ואהבה במשפט אחד
[ליצירה]כתבת יפה
[ליצירה]תודה לך על המילים. הן הופיעו לי בדיוק בזמן
[ליצירה]!אהבתי ממש! קולח, רענן ומעניין
[ליצירה]היו ואחרי רגע כאילו לא היו מעולם. הוויה וזיכרון שמתקהים עם הזמן ולא נותר דבר מלבד הגעגוע.
חייה היום כאילו לא חיית אתמול וכאילו לא תספיק לחיות את המחר.
[ליצירה]כתיבה יפה.
[ליצירה]אהבנתי
[ליצירה]עליך לבטוח רק בהשגחה העליונה.
[ליצירה]מהמם
אולי קצת בור מבחינתי
על מזה?
[ליצירה]כל כך, כל כך טוב
[ליצירה]מרגש מאוד. שולח לך אנרגיות טובות וחיבוקים
[ליצירה]כל כך מתחבר לזה.
[ליצירה]יפה מאוד
[ליצירה]וואו! כיוונת ישר ללב. מדויק ומרגש. תודה רבה
[ליצירה]סתמי ת'פה שרית
[ליצירה]קטע נוגע.
[ליצירה]ובאיחור מה, אחרי כולם כנראה, גיליתי שהאתר חזר לפעול...
טוב להיות בבית :)
[ליצירה]ולא , גם אני לא מאמינה שאפשר לבנות משהו מהצלקות שיש לי
אי אפשר
[ליצירה]




